Allt om bredband och operatörer samt IP-telefoni och webbhotell !
Alla kan läsa i detta forum, men för att skriva mćste du först göra en snabb och enkel registrering.
Du är inte inloggad.
Jag flyttar över nÄgra av de mail jag fÄtt (som jag finner intressanta för fler att ta del av) till detta forum, och nedanstÄende text Àr ett av dessa mail //Admin
Lite info ang. UVTC:
Jag bestĂ€llde ADSL 8/1 av dem den 25/10 genom hemsidan och fick bekrĂ€ftelse pĂ„ mottagen order samt att jag skulle fĂ„ löpande information. Den 18/11 skickade jag en förfrĂ„gan eftersom inget hĂ€nt. Som svar fick jag att min bestĂ€llning kommit bort men de kan koppla upp mig och jag fĂ„r en mĂ„nad gratis om jag bekrĂ€ftar min bestĂ€llning genom att svara pĂ„ deras mail. Jag svarade med en bekrĂ€ftelse. Ă
ter vÀntan. Den 2/12 skickade jag en förfrÄgan om allt gÄr som planerat, inget svar. Den 6/12 skickar jag en ny förfrÄgan och nu fÄr jag svar: De har inte gjort nÄgot eftersom de inte har fÄtt bekrÀftelse frÄn mig...? Utöver det sÄ har, under denna tid, min telestation blivit fulltecknad och kommer att byggas ut i mitten pÄ februari, tidigast.
Slutsats: De har enorma problem med sin mail. Jag rekommenderar dÀrför de som bestÀller av UVTC att ha stÀndig kontakt för att vara sÀker pÄ att nÄgot hÀnder.
De var för övrigt trevliga vilket tyvÀrr spelar mindre roll i detta fallet.
Anders