Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php on line 50

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php:50) in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/header.php on line 31

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php:50) in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/header.php on line 32

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php:50) in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/header.php on line 33

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php:50) in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/header.php on line 34
Bredbandsforum / BBBs xAVI ADSL modem fungerar dåligt med mina routern

Bredbandsforum

Allt om bredband och operatörer samt IP-telefoni och webbhotell !
Alla kan läsa i detta forum, men för att skriva måste du först göra en snabb och enkel registrering.

Du är inte inloggad.

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/parser.php on line 360

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/parser.php on line 361

#1 2005-07-19 11:43:46

jamnas
Ny medlem
Registerad: 2005-07-19

BBBs xAVI ADSL modem fungerar dåligt med mina routern

Jag har två routern, D-Link 614+ och Faralon (ur-gammalt).  Båda fungerade bra med xAVI ADSL modem som levereras av BBB, under dem första två månader.  Sen dem ständigt slutar efter en halv timme tills jag åter-ställ dem eller tar bort / set på strömmen.  BBB vill inte hälpa till eller tar asvär, men en representant erkände att dem ibland uppdaterar modems interna "firmware".

Vilket router fungerar med BBBs xAVI modem, eller vilket ADSL modem är stabil med olika routern?  Varför skulle en router / ADSL modem sluta / tappa kontact.

Led tråd:  man kan också åter ta en DHCP license att etablera kontact igen, men inte altid.

Sidfot

Startsida
© Copyright 2002–2005