Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php on line 50

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php:50) in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/header.php on line 31
Bredbandsforum / Reklamera mera

Bredbandsforum

Allt om bredband och operatörer samt IP-telefoni och webbhotell !
Alla kan läsa i detta forum, men för att skriva måste du först göra en snabb och enkel registrering.

Du är inte inloggad.

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/parser.php on line 360

#1 2005-05-18 13:59:23

zooltool
Medlem
Registerad: 2005-05-01

Reklamera mera

Efter 5 veckor av felsökningar har jag fått reda på att dom är klara med mitt problem det var kl 15.27 tisdag eftermiddag kl 02.54 tisdag natt gick DHCP servern ner igen. Då får jag reda på att dom startar om limkorten varje natt(är detta rimligt) och det är ju synd att dom gör detta varje natt eftersom sover på dagtid och använder mig av datorn på nätterna. Vad är det för utrustning dom använder som måste startas om, har dom gamla rörmotagare som måste sättas spänningslösa titt som tätt, detta låter i mina öron som dom använder rikigt dålig utrustning, dom värkar inte bry sig om kunderna det minsta.

Bara vi betalar så är dom nöjda men vi ska kanske ta oss tid att skicka reklamationer allihop jag verkar ju inte vara ensam om dessa problem.

Ett tips ring 08-6785710 det är till Post och telestyrelsen´s konsument telefon dom tar inga anmälningar men dom gör en log över alla problem som vi har med våra ISP leverantörer och är intresserade av all info de kan få.

--Mvh
Peter

Sidfot

Startsida
© Copyright 2002–2005