Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php on line 50

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php:50) in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/header.php on line 31

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php:50) in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/header.php on line 32

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php:50) in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/header.php on line 33

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php:50) in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/header.php on line 34
Bredbandsforum / Bo rätt, flytta rätt

Bredbandsforum

Allt om bredband och operatörer samt IP-telefoni och webbhotell !
Alla kan läsa i detta forum, men för att skriva måste du först göra en snabb och enkel registrering.

Du är inte inloggad.

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/parser.php on line 360

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/parser.php on line 361

#1 2005-04-12 01:53:00

Klodvig
Medlem
Registerad: 2005-04-12

Bo rätt, flytta rätt

Se till att bosätt er inom 2-3 km eller närmare telestationen som ni ansluts till om ni flyttar.
Vet inte om jag ska säga upp mitt adsl.abonnemang eller hyreskontrakt...

Någon måste få igång trådar det här forumet. smile

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/parser.php on line 360

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/parser.php on line 361

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/parser.php on line 338

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/parser.php on line 338

#2 2005-04-19 17:43:49

Admin
Administrator
Från: Malmö
Registerad: 2005-03-22
Webbsida

Re: Bo rätt, flytta rätt

Det är alltid segt att starta upp ett nytt forum, men jag tackar för dina bidrag Klodvig, och hoppas fler följer efter. Jag får ohyggligt många mail i min brevlåda, och jag har tyvärr inte tid eller möjlighet att svara på alla dessa, hur gärna jag än skulle vilja.

Jag är naturligtvis jätteglad för detta intresse och engagemang, men med tanke på all den stora erfarenhet och kompetens som finns därute så är ett tips till alla att, i stället för att maila mig, lägga in sina synpunkter, tips och frågor i detta forum. Då kommer all denna information så många fler till del, och alla kan dra nytta av detta (och jag sparar lite tid wink  ).

Forum för alla i bostadsrätt:  http://hotpot.se/forum
Sveriges största forum om bostadsrätter!!!

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/parser.php on line 343

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/parser.php on line 418

#3 2005-05-17 14:32:46

IndiGo
Ny medlem
Registerad: 2005-05-13

Re: Bo rätt, flytta rätt

Klodvig skrev:

Se till att bosätt er inom 2-3 km eller närmare telestationen som ni ansluts till om ni flyttar.
Vet inte om jag ska säga upp mitt adsl.abonnemang eller hyreskontrakt...

Någon måste få igång trådar det här forumet. smile

Satelit surf?:-)

Sidfot

Startsida
© Copyright 2002–2005