|
Registrera | FAQ | Kalender ![]() |
Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Bostadsrättsforum ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nyheter Mer nyheter Webbradio |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Hur vanligt är det med fläskänglar i vindsförråd utan att man får bukt med problemen?
Jag är fortfarande säker på att våra problem beror på döda fåglar på taken där en drös duvor bor samt att man hittat lite kadaver och fjädrar efter fåglar vid entrén. Vi har väl troligtvis någon duvhök som har sitt "smörgåsbord" här. Men styrelsen verkar inte riktigt vara på samma linje som mig. Hur blir man av med dessa? Detta var varit återkommande årligt problem. |
|
||||
|
||||
![]() Kan inte vara vanligt med dessa baggar.
Faktum är att jag var tvungen och söka på nätet för jag har aldrig hört talas om dessa ängrar tidigare. På din beskrivning låter det som att du bor ute på landet med naturen runt husknuten. God renhållning av animaliskt avfall verkar vara lösningen på ert problem. http://www.anticimex.com/sv/se/Priva...1/Flaskangrar/
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vad är vanligt vid nybildning / styrelse | wompan | Styrelse - arvode, styrelseprotokoll, arbetsordning, revisorer | 1 | 2011-04-12 08:19 |
Maktmissbruk i styrelser är vanligt enligt forskare | Admin | Styrelse - arvode, styrelseprotokoll, arbetsordning, revisorer | 6 | 2008-09-30 09:45 |