|
Registrera | FAQ | Kalender ![]() |
Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Styrelse - arvode, styrelseprotokoll, arbetsordning, revisorer Konstituering, ordförande, sekreterare, studieorganisatör, ledamöter, suppleant, reservationer, styrelsemöten, maktmissbruk, vicevärd & vaktmästare, anställda ![]() |
Nyheter Mer nyheter Webbradio |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Hej!
Tackar för en underbart bra sida! Nu till min fråga Jag sitter som suppleant i en nystartad brf men skulle gärna vilja bli ledamot. Jag vet att man behöver sammankalla till en ny stämma för sådana saker men undrar om man kan bli adjungerad utan att kalla till ny stämma? Jag får svävande svar (om jag ens får svar...) när jag frågar ordförande. Vi skulle behöva vara fler ledamoter, alla i styrelsen (förutom ordförande?!) vill att jag skall tillträda som ledamot... vad gäller?? |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vem har rätt att kalla till extramöte? | salkin00 | Motioner, årsredovisning, årsstämma, extrastämma | 5 | 2010-06-01 01:33 |
10% avgiftshöjning för byte av fönster utan stämma i brf? | rosenlorden | Administration, förvaltning - Upphandling & Anbud - Ekonomi | 21 | 2009-11-04 02:34 |
Styrelsen vill inte kalla till extrastämma | Admin | Motioner, årsredovisning, årsstämma, extrastämma | 0 | 2009-03-27 15:58 |
När måste styrelsen kalla till extra stämma? | lee | Motioner, årsredovisning, årsstämma, extrastämma | 8 | 2008-03-31 20:20 |