|
Registrera | FAQ | Kalender ![]() |
Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Senaste Nytt Länkar till artiklar om bostadsrätter och bostadsorganisationer. ![]() ![]() |
Nyheter Mer nyheter Webbradio |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
![]() Det spelar ingen roll att flera boende har samma upplevelser av föreningens bemötande på Branteviksgatan. Varje klagomål mot en person måste behandlas som ett enskilt ärende säger HSB:s jurist.
De känner att man inte lyssnar på dem på mötena , där de sitter själva utan eget ombud. – Jag vill inte säga att vi inte lyssnar på dem. Föreningen har vänt sig till mig och bett mig företräda den. Vid den typen av möte har HSB-ledamoten (HSB:s representant i styrelsen) som främsta syfte att ta tillvara medlemmarnas intressen. Vad gäller varningar om otillåten andrahandsuthyrning menar Joseine Persson att det räcker med en misstanke för att skicka en anmodan. Klicka här för att läsa hela artikeln (SDS)... Senast redigerad av Admin: 2010-11-17 klockan 01:48. |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Politikerna ska inte bestämma hur folk vill bo - Debatt - Expressen | Admin | Senaste Nytt | 0 | 2010-05-16 10:20 |
Föreningar som inte vill ha underhållsfond | kluringen | Administration, förvaltning - Upphandling & Anbud - Ekonomi | 3 | 2010-01-16 19:08 |
Protokoll/Noteringar vid tillträde till bostadsrätt, mäklare vill inte hjälpa till | morkin | Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF | 3 | 2009-12-10 12:26 |
Styrelsen vill inte kalla till extrastämma | Admin | Motioner, årsredovisning, årsstämma, extrastämma | 0 | 2009-03-27 15:58 |