|
Registrera | FAQ | Kalender ![]() |
Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Motioner, årsredovisning, årsstämma, extrastämma Valberedning, mötesordförande, dagordning, "omedelbart justerat", ansvarsfrihet, klander/ogiltigförklaring av stämma, votering, rösträtt, röstningsordning, fullmakt, röstlängd, medlemsförteckning, tolka årsredovisning, o.dyl. ![]() Berätta gärna hur stämmorna går till i din brf. Vad fungerar bra/dåligt? |
Nyheter Mer nyheter Webbradio |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Många här ligger i lite fejder med sin styrelse. Hur ser ni på det hela om man skall sälja sin lägenhet och de som köper får reda på att tex styrelsen inte fick någon ansvarsfrihet på förra årsmötet.
Jag själv personligen hade inte brytt mig om det om jag var köpare. Vad tror ni där ute? Bryr man sig som köpare? Senast redigerad av Admin: 2010-11-26 klockan 18:30. |
|
|||
|
|||
![]() Jag skulle bry mig och ställt frågor på vad som pågår i denna förening.
|
|
|||
|
|||
![]() skulle säkert fråga varför och vara lite mer vaksam. Beroende på vad svaret är och historien bakom kan utgången se lite olik ut.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
// |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Olovlig andrahandsuthyrning + andrahandsgästen har fått ett flertal klagomål | Tom1980 | Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF | 29 | 2010-10-01 21:38 |
Köpare blåst på handpenning | schrapet | Senaste Nytt | 0 | 2009-10-14 09:29 |
Om styrelsens ordförande fått betalt för badrumsrenovering och dörrbyte i brf | Life | Badrum/badrumsrenovering, Stamrör/stamrörsbyte, Rör/ledningar | 1 | 2009-05-19 16:27 |
Riksdagsledamöter (M): Äntligen har vi fått ägarlägenheter i Sverige! | Admin | Ombildning av hyresrätt - Kooperativ hyresrätt - Ägarlägenheter | 0 | 2009-05-04 13:31 |
Köpare insåg inte riskerna – avtalet kan prövas i domstol - Sydsvenskan | Admin | Senaste Nytt | 0 | 2009-04-25 23:30 |