|
Registrera | FAQ | Kalender ![]() |
Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Badrum/badrumsrenovering, Stamrör/stamrörsbyte, Rör/ledningar Vatten, avlopp, golvbrunn, relining/partiellt, våtrum/kök, ballofixer, handdukstork, termostat, element/radiatorer, ventilation, mögel, vattenskada/fuktskada, brand/checklista, ombyggnad/renovering, yt- och tätskikt, skadestånd, försäkringsregler/självrisk/åldersavdrag ![]() |
Nyheter Mer nyheter Webbradio |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Vi anlitade en entreprenör för att renovera vårt badrum i vår lägenhet. Innan dess fick vi godkänt av föreningen att genomföra renoveringen.
Vid en besiktning blev badrummet underkänt. Kändes sådär. Vi anlitade ett till besiktningen som underkände ansåg att badrummet skulle rivas och byggas nytt. Egentligen har jag inte så mycket att tycka om det men vad händer om jag inte meddelar föreningen om att badrummet är underkänt tills konflikten med entreprenören är löst. Vill inte gärna bli tvingad av föreningen att renovera innan tvisten är löst som sagt? Tar jag några risker? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Lång handläggningstid av ansökan för renovering av badrum | durd | Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF | 0 | 2016-06-05 22:59 |
Skada hos granne efter renovering av badrum | pontusk | Badrum/badrumsrenovering, Stamrör/stamrörsbyte, Rör/ledningar | 2 | 2015-10-08 10:28 |
Renovering badrum med gammal grenledning och golvbrunn | Draken1A | Badrum/badrumsrenovering, Stamrör/stamrörsbyte, Rör/ledningar | 6 | 2012-10-20 07:25 |
Byte av värmepanna i badrum / Renovering badrum - Vad gäller i brf? | Pyttan67 | Badrum/badrumsrenovering, Stamrör/stamrörsbyte, Rör/ledningar | 1 | 2011-06-06 17:15 |