|
Registrera | FAQ | Kalender ![]() |
Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Styrelse - arvode, styrelseprotokoll, arbetsordning, revisorer Konstituering, ordförande, sekreterare, studieorganisatör, ledamöter, suppleant, reservationer, styrelsemöten, maktmissbruk, vicevärd & vaktmästare, anställda ![]() |
Nyheter Mer nyheter Webbradio |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Hej!
Kan någon hjälpa mig med förslag på dagordning till konstituerande möte? OBS! vi är inte en nystartad förening! Skulle även behöva hjälp med att få reda på om en styrelse som består av 7 ordinarie plus 4 suppleanter rekommenderas att ha 4 firmatecknare (firman skall tecknas av två i förening genom beslut på stämman) fråga tre består av: kan någon även ge mig råd hur man på ett smart sätt fastställer vilka som skall sitta ett respektive två år enligt stämmobeslut? (Hälften skall väljas på ett respektive två, endast två nya ledamoter har tillkommit resterande har suttit ett år redan) Jag antar att detta även skall protokollföras i samband med det konstituerande mötet?!! TACK PÅ FÖRHAND! |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Konstituerande styrelsemöte | kluringen | Styrelse - arvode, styrelseprotokoll, arbetsordning, revisorer | 5 | 2012-03-27 12:40 |
Dagordning vid konstituerande styrelsemöte - MALL bostadsrättsförening | Admin | Faktabanken | 0 | 2012-03-26 10:55 |
Kallad på möte med föreningen - störningar i brf | Jones | Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF | 2 | 2011-05-17 19:08 |
Ny styrelse - Konstituerande styrelsemöte | malarne | Styrelse - arvode, styrelseprotokoll, arbetsordning, revisorer | 3 | 2010-06-24 13:10 |
Dagordning | tractors | Motioner, årsredovisning, årsstämma, extrastämma | 4 | 2010-01-13 22:08 |