|
Registrera | FAQ | Kalender ![]() |
Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Bostadsrättsforum ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nyheter Mer nyheter Webbradio |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Jomenvisst
![]() Resonemanget är klart och uppenbart. En motprestation är på sin plats. Men det känns inte som en rimlig kostnad med ca 160 kr i månaden, när en mc-plats i varmt garage kostar 150. En fördel för föreningen medför denna skrubb/skrymsle/utrymme trots allt och det är tillgång ytor som inte tidigare kunnat inspekteras, i synnerhet pga av den takkupa som är närmast tilltänkt skrubb/skrymsle. Jag tänker att det är en motprestation i sig. Är motprestationen/ekonomisk ersättning en godtycklig förhandling mellan styrelse och medlemmen i detta fall? Med vänlig hälsning PL |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Jag tackar för vägledning och råd.
Med vänlig hälsning PL! |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Dolt fel? | Iangel | Badrum/badrumsrenovering, Stamrör/stamrörsbyte, Rör/ledningar | 3 | 2016-02-01 14:26 |
Köp av råvind i brf | FRÅGVIS SÖKER SVAR | Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF | 10 | 2011-03-28 22:41 |
Tvingas ta mindre förrådsutrymme i brf, kan hävda min rätt till nuvarande utrymme? | JohnI | Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF | 6 | 2010-10-13 22:00 |
Låst utrymme innanför mitt förråd i brf | jooh | Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF | 10 | 2010-01-15 17:38 |