|
Registrera | FAQ | Kalender ![]() |
Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Bostadsrättsforum ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nyheter Mer nyheter Webbradio |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Hej, det är en klok insikt.
![]() Ekonomiska föreningslagen självklart. LEF. Första paragrafen, Syftet. Den faller väl samman med Kulturmärkning som därmed kan bli möjlig på sikt. Varför göra nyinvestering? Sugen på att öka kassaflödet? Andra motiv? Höga avgifter sänker marknadsvärdet. Garanterad. Stå på, ditt förslag håller. ![]() här hos mig fick styrelsen genom att byta fönsterglas. Jag nekade dem tillträde och det höll. hot och trakasserier men nej. De har inte en chanse om du skriver att du nekar tillträde. Nu är min lägenhet uppvärderat med flera hundra tusen av mäklare för att den skiljer sig från de andra. Så jag har vunnit på att stå på. kulturvärden är tungt. |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Stämmobeslut? | JuliaRoberts | Bostadsrättsforum | 9 | 2019-06-25 21:00 |
Stämmobeslut | Gnibbe | Bostadsrättsforum | 5 | 2016-10-17 22:33 |
Stämmobeslut | Evlys | Motioner, årsredovisning, årsstämma, extrastämma | 2 | 2013-07-23 00:53 |
Stämmobeslut | qada | Motioner, årsredovisning, årsstämma, extrastämma | 21 | 2013-06-01 21:38 |
Stämmobeslut | Mr Magoo | Motioner, årsredovisning, årsstämma, extrastämma | 15 | 2011-03-31 22:16 |