|
Registrera | FAQ | Kalender ![]() |
Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF Tolkningar av lagar och stadgar, Likabehandlingsprincipen, Lagen om ekonomiska föreningar (LEF), Bostadsrättslagen (BrL), vårdplikt, lydnadsplikt, lojalitetsplikt, informationsplikt, jäv (styrelse/stämma, för revisorer, HSB-representant, ledamöter, mötesordförande, m.fl.), trivselföreskrifter. ![]() ![]() |
Nyheter Mer nyheter Webbradio |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Jag har katter. En familj här i huset har nätat in sin balkong för katterna, något jag också vill göra. Pratade med föreningen och de sa nej. Nu har dock fler nätat in, efter det att jag fick nej.
Något jag kan göra? |
|
||||
|
||||
![]() Ja, näta in din balkong och avvakta vad som händer.
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Preskriberingstid för likhetsprincipen i brf? | User48 | Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF | 8 | 2014-05-05 11:38 |
Ansvarsfrihet, likhetsprincipen | kento | Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF | 1 | 2011-11-24 11:12 |
Likhetsprincipen i BRF | gotlänning | Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF | 22 | 2010-10-19 13:14 |
Likhetsprincipen, likställighetsprincipen, likabehandlingsprincipen | Admin | Faktabanken | 0 | 2009-03-24 01:46 |
Uteplats i brf - Likhetsprincipen | Tussie | Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF | 4 | 2009-01-14 11:32 |