Forum för alla i bostadsrätt

Backa   Forum för alla i bostadsrätt > Huvudforum > El, Uppvärmning/inneklimat, V&V, Vatten - Bredband, telefon, TV
Registrera FAQ Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

El, Uppvärmning/inneklimat, V&V, Vatten - Bredband, telefon, TV
Energiförbrukning, elleverantör, elpris, elektricitet, gas, värme och ventilation, fjärrvärme, värmekostnader, värmeproblem, vattenförbrukning, bredbandsleverantörer, IT & föreningens hemsida, avfall/sopor/sopsortering, energi & miljö, o.dyl. RSS-feed för detta forum om uppvärmning, el, bredband, etc som du kan prenumerera på, utöver den möjlighet till prenumeration på ämnen som ges i forumet!

Nyheter Mer nyheter Webbradio

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-01-03, 21:45
mrpekk mrpekk är inte inloggad
Medlem

Reg.datum: Jan 2009
Standard Kallt badrum, vad kan man kräva av sin brf

Hej!

Mitt badrumsgolv är alltid väldigt kallt, där det är som kallast ligger temperaturen kring 8-9 grader. Jag undrar om jag kan ställa några krav på min bostadsrättsförening att åtgärda detta eftersom det är föreningen som bekostar och reglerar värmen i huset. Undrar även om det ligger på mitt eller föreningens ansvar att åtgärda trasiga (vatten)element.

Tacksam för svar!
Svara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att skriva inlägg
Du får inte skriva nytt inlägg
Du får inte besvara inlägg
Du får inte bifoga filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Gå direkt till;

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Kostnadsfördelning i brf vid vattenskada i badrum - Betala för delar av rivning? mnaet62 Badrum/badrumsrenovering, Stamrör/stamrörsbyte, Rör/ledningar 12 2009-03-18 12:52
Renovering av badrum - Var går gräns mellan förenings och medlems ansvar i brf? tractors Badrum/badrumsrenovering, Stamrör/stamrörsbyte, Rör/ledningar 4 2009-03-17 10:50
Renovera badrum i brf - Bostadsrättstillägg - Vad täcker försäkringen? tractors Badrum/badrumsrenovering, Stamrör/stamrörsbyte, Rör/ledningar 27 2009-03-06 13:34
Badrum i bostadsrätt dåligt byggt - Fuktskada från grannen ovanför campi Badrum/badrumsrenovering, Stamrör/stamrörsbyte, Rör/ledningar 2 2009-01-14 02:22
Vem ska ta kostnad för vattenskada i badrum i bostadsrätt? Dom i HD tractors Badrum/badrumsrenovering, Stamrör/stamrörsbyte, Rör/ledningar 3 2008-05-20 12:14

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:09.

vBuletin® Version 3.6.8 Copyright ©2000 - 2023.
Allt om bostadsrätt - Sveriges största sajt om bostadsrätter - Köpa bostadsrätt privat utan mäklare