|
Registrera | FAQ | Kalender ![]() |
Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
El, Uppvärmning/inneklimat, V&V, Vatten - Bredband, telefon, TV Energiförbrukning, elleverantör, elpris, elektricitet, gas, värme och ventilation, fjärrvärme, värmekostnader, värmeproblem, vattenförbrukning, bredbandsleverantörer, IT & föreningens hemsida, avfall/sopor/sopsortering, energi & miljö, o.dyl. ![]() |
Nyheter Mer nyheter Webbradio |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Hej!
Mitt badrumsgolv är alltid väldigt kallt, där det är som kallast ligger temperaturen kring 8-9 grader. Jag undrar om jag kan ställa några krav på min bostadsrättsförening att åtgärda detta eftersom det är föreningen som bekostar och reglerar värmen i huset. Undrar även om det ligger på mitt eller föreningens ansvar att åtgärda trasiga (vatten)element. Tacksam för svar! |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kostnadsfördelning i brf vid vattenskada i badrum - Betala för delar av rivning? | mnaet62 | Badrum/badrumsrenovering, Stamrör/stamrörsbyte, Rör/ledningar | 12 | 2009-03-18 12:52 |
Renovering av badrum - Var går gräns mellan förenings och medlems ansvar i brf? | tractors | Badrum/badrumsrenovering, Stamrör/stamrörsbyte, Rör/ledningar | 4 | 2009-03-17 10:50 |
Renovera badrum i brf - Bostadsrättstillägg - Vad täcker försäkringen? | tractors | Badrum/badrumsrenovering, Stamrör/stamrörsbyte, Rör/ledningar | 27 | 2009-03-06 13:34 |
Badrum i bostadsrätt dåligt byggt - Fuktskada från grannen ovanför | campi | Badrum/badrumsrenovering, Stamrör/stamrörsbyte, Rör/ledningar | 2 | 2009-01-14 02:22 |
Vem ska ta kostnad för vattenskada i badrum i bostadsrätt? Dom i HD | tractors | Badrum/badrumsrenovering, Stamrör/stamrörsbyte, Rör/ledningar | 3 | 2008-05-20 12:14 |