Forum för alla i bostadsrätt

Backa   Forum för alla i bostadsrätt > Huvudforum > El, Uppvärmning/inneklimat, V&V, Vatten - Bredband, telefon, TV
Registrera FAQ Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

El, Uppvärmning/inneklimat, V&V, Vatten - Bredband, telefon, TV
Energiförbrukning, elleverantör, elpris, elektricitet, gas, värme och ventilation, fjärrvärme, värmekostnader, värmeproblem, vattenförbrukning, bredbandsleverantörer, IT & föreningens hemsida, avfall/sopor/sopsortering, energi & miljö, o.dyl. RSS-feed för detta forum om uppvärmning, el, bredband, etc som du kan prenumerera på, utöver den möjlighet till prenumeration på ämnen som ges i forumet!

Fler nyheter Mer nyheter Webbradio

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-04-28, 01:34
kluringens avatar
kluringen kluringen är inte inloggad
Yotta-medlem

Reg.datum: Dec 2009
Standard Hej igen Admin

Ibland är det bra att beskriva saker verbalt. Efter att jag skrev svar på dina frågor kom jag att tänka på. Varför ska någon behöva städa bort filer? Så nu har jag begränsat antal versioner som sparas till max 5, så att systemet själv kan sköta den delen av administrationen . Det är väl det som kallas för utveckling? Som fint vin som bara blir bättre och bättre med tiden.

Passar på att tacka forumvännerna som har varit inne på test sidorna och lekt lite. Men ni är så försiktiga, det är inte mycket till test om man inte utmanar funktionerna för att hitta brister. Brister finns i alla program! Ni förstör inget, filerna kommer att skrotas när testtiden går ut. (Möjligen bevaras som kuriosa på hemsidegruppens sida. Jo, jag har äntligen lyckats få ihop en sån.)

Ett erbjudande: Vill ni planka vår hemsida till er egen förening kan jag tillhandahålla ett väldokumenterat "skal" att jobba vidare med. Du vill kanske hjälpa till Admin med en "download" länk här på forat?

I grunden bygger allt på några få enkla grundmallar. Det borde inte vara alltför svårt att anpassa innehållet till den egna föreningen.

Egentligen är det Pensionärs idé om ett "skal" på forumet som jag har nappat på. On topic på denna tråd som anknyter till debatten om öppna protokoll. Ingen BRF hemsida i världen kan bli riktigt informativ med hemlighetsfulla styrelser som undanhåller information för medlemmarna.
Gammal 2012-05-03, 11:30
tette tette är inte inloggad
Yotta-medlem

Reg.datum: Jan 2010
Standard nackdelar med hemsidor

Information kan bli fel ibland?
I alla fall väldigt svårtolkad.
Adexförvaltning kan vara orsaken?

http://brfringen.com/Efterlysning.html

Denna förening har haft denna sida sedan Adex slutade förvalta och HSB tog över.
http://www.bygatan.nu/nyht.shtml

Är det bra för blivande spekulanter på köp av lägenhet?

Visar mest på att HSB inte är den experthjälp de tar betalt för?
Svara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att skriva inlägg
Du får inte skriva nytt inlägg
Du får inte besvara inlägg
Du får inte bifoga filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Gå direkt till;

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Tidigt aprilskämt på HSB Malmös hemsida Fredde Bostadsorganisationerna HSB, Riksbyggen, SBC - Fullmäktige 1 2010-12-10 22:15
BRF Hemsida MikHo Bostadsrättsforum 7 2010-06-01 23:48
HSB Malmös prioritering på sin hemsida Fredde Bostadsorganisationerna HSB, Riksbyggen, SBC - Fullmäktige 9 2010-04-13 19:17

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:30.

vBuletin® Version 3.6.8 Copyright ©2000 - 2021.
Allt om bostadsrätt - Sveriges största sajt om bostadsrätter - Köpa bostadsrätt privat utan mäklare