Visa ett inlägg
Gammal 2015-08-03, 19:22
anco anco är inte inloggad
Mega medlem

Reg.datum: Apr 2012
Standard

fortsättning följer..
Fast klokare blir jag inte.. nu då jag gav dem datum i augusti som jag visste att jag var i stan men ville de flytta de ännu längre fram till efter ett styrelsemöte. Jag sa att jag inte visste om jag var i stan då för jag var mycket på resande fot.

Helt plötsligt behövdes inge hembesök då mötet bara var för att berätta de jag redan nu fått veta - att klagomål om kattlukt från min lägenhet - och att ordförande själv luktat i trapphuset och känt doften. Nu hade det helt plötsligt blivit bättre sedan i våras.

Ordförande beklagade att de gjort mig orolig mm. Då var jag tvungen att frågade hur många eg som kommit med klagomål och de visade sig bara varit 2. Datumet ordförande sniffat i trapphuset och känt "kattdoft" och 2 ggr kort efter de var dagen efter jag rest bort (med alla djuren och rensade lådor) och var borta en hel vecka. Så doften kan inte kommit från min lägenhet. Nu har jag varit borta 4 veckor och de första jag möter är en uppställd dörr till trapphuset. Stänger den och går ut 1 timme efter de och då är båda dörrarna uppställd suck.

Jag berättade nu även om grannen som jag tycker trakassera mig och de skulle de ta upp på nästa styrelsemöte för så får de ju inte vara. Jag bad de även göra en grundlig kontroll av de som kan lukta då problemet uppenbarligen finns där när jag och djuren är bortresta.
Svara med citat