|
Registrera | FAQ | Kalender ![]() |
Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Bostadsrättsforum ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fler nyheter Mer nyheter Webbradio |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
![]() Jag har skickat in bidrag till Fastighetsägarnas tävling om den vackraste innegården. Det blir lite orättvisa jämförelser mot föreningar som har riktiga tomter. Vår ”låtsasträdgård” är på ett betongvalv, men med hänsyn till de usla förutsättningarna är den jättefin. Rösta på tävlingsbidrag nr 4, Brf Lavetten 11. Obs, bara en röst per person!
Länk till tävlingen ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Uppmaning till forumets medlemmar.
Visa att detta forum ger eko, och stöd kluringens brf. Skulle vara kul att se om vi "lyckas" att detta föslag får en stor majoritet visar det ju att denna sida har "slagkraft". jag ger min röst till kluringens "uppiffade betonggård". |
|
|||
|
|||
![]() Därmed var min röst lagd, nr 4!
|
|
||||
|
||||
![]() Tack Tette och Harald
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Får styrelsen rösta om motion? | guben | Motioner, årsredovisning, årsstämma, extrastämma | 4 | 2011-02-25 12:04 |
Ansvarsfrihet: Vem får rösta? | spantet | Motioner, årsredovisning, årsstämma, extrastämma | 4 | 2010-12-27 23:52 |
Rösta inte i valet 2010... | Admin | Bostadsrättsforum | 3 | 2010-09-20 14:31 |
Får styrelsesambo rösta på föreningsstämma? | guben | Motioner, årsredovisning, årsstämma, extrastämma | 27 | 2010-04-08 06:15 |
Rösta på sin egen motion | Yakumo | Motioner, årsredovisning, årsstämma, extrastämma | 17 | 2008-04-25 12:43 |