Forum för alla i bostadsrätt

Backa   Forum för alla i bostadsrätt > Huvudforum > Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF
Registrera FAQ Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF
Tolkningar av lagar och stadgar, Likabehandlingsprincipen, Lagen om ekonomiska föreningar (LEF), Bostadsrättslagen (BrL), vårdplikt, lydnadsplikt, lojalitetsplikt, informationsplikt, jäv (styrelse/stämma, för revisorer, HSB-representant, ledamöter, mötesordförande, m.fl.), trivselföreskrifter. Faktabanken innehåller många viktiga tips! Faktabanken RSS-feed för juridikforumet som du kan prenumerera på, utöver den möjlighet till prenumeration på ämnen som ges i forumet!

Fler nyheter Mer nyheter Webbradio

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-04-12, 11:01
Grannes avatar
Granne Granne är inte inloggad
Peta-medlem

Reg.datum: Nov 2010
Standard

Tänk att man känner igen sig när man läser här, Jag har fått pårigningar mitt i natten, verbala hotelser på gården, SMS hot, Brev med kvädelser .
Jag har varit utsatt för personangrepp på medlemsmöte, skapat enkom för att anklaga och sprida lögner om mig.
och det är 5 kärringar i föreningen som ligger bakom, med kärringar menar jag inte kvinnor, utan fega krakar.
Jag har polis anmält 2 ggr, jag har skrivit till styrelsen och bifogat alla hot mm.
Ändå är svaret jag får -styrelsen lägger sig inte i två medlemmar bråk !
hmmm... mej veteligen är det envägs bråk alltså en som träter.
men efter som jag inte får gehör....jaa då blir det som det blir.

Så du får väl göra som jag om det inte löser sig, jag kommer svara med NATOS metoder.. slår du mig slår jag dig hårdare
bästa sättet att sätta skolgårdens antagonist på plats, är att svara upp med en ordentlig kokt stryk som i gamla tider.
Svara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att skriva inlägg
Du får inte skriva nytt inlägg
Du får inte besvara inlägg
Du får inte bifoga filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Gå direkt till;

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Medlem i valberedning smultronet Motioner, årsredovisning, årsstämma, extrastämma 1 2011-02-20 19:27
Sambo ej medlem i brf? Undrandez Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF 4 2010-11-09 10:51
Trakasserande medlem Metropol Styrelse - arvode, styrelseprotokoll, arbetsordning, revisorer 9 2010-04-05 19:52
Bli godkänd som medlem i brf? Jandy Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF 6 2009-03-13 11:39
Godkännande av ny medlem i brf tractors Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF 6 2009-02-03 19:51

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:44.

vBuletin® Version 3.6.8 Copyright ©2000 - 2018.
Allt om bostadsrätt - Sveriges största sajt om bostadsrätter - Köpa bostadsrätt privat utan mäklare