Forum för alla i bostadsrätt

Backa   Forum för alla i bostadsrätt > Huvudforum > Styrelse - arvode, styrelseprotokoll, arbetsordning, revisorer
Registrera FAQ Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Styrelse - arvode, styrelseprotokoll, arbetsordning, revisorer
Konstituering, ordförande, sekreterare, studieorganisatör, ledamöter, suppleant, reservationer, styrelsemöten, maktmissbruk, vicevärd & vaktmästare, anställda RSS-feed för detta forum om styrelse, protokoll, arbetsordning, etc som du kan prenumerera på, utöver den möjlighet till prenumeration på ämnen som ges i forumet!

Fler nyheter Mer nyheter Webbradio

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-12-18, 18:10
atonybrown atonybrown är inte inloggad
Medlem

Reg.datum: May 2019
Standard Hur jag köpte mitt körkort online från (www.buydocsonline247.com)

Visste du att du kan få körkort online?

Visste du att du kan få körkort online ?, Du kan köpa licensen B, C, D och så vidare.

Det här är en berättelse som jag vill dela

Jag såg ett inlägg på internet om hur man köper ett registrerat körkort. Kontakten förutom var (info@buydocsonline247.com) och webbplatsen www.buydocsonline247.com Jag var desperat och jag behövde ett körkort för den här nya jobbet som gjorde det bättre för mig.
Jag bestämde mig genast för att kontakta dem för att se om det verkligen gäller körkort. Man vet aldrig.
När jag kontaktade de här killarna,
De svarade omedelbart och sa att priset är £ 1200 och att de behöver två foton, en genomsökning av signatur och lite personlig information som anges nedan.

Namn:

Efternamn:

Datum och födelseort:

Kategori:

Foto :

Din signatur

Din adress:

Leveransadress:
De förklarade förfarandet för att få körkortet inom fem dagar, och det var ganska seriöst och intressant.

Vad ska jag göra om jag har ett brådskande behov av detta körkort.
Jag bestämde mig för att ta risken. Ingen risk, ingen belöning.
Jag behövde detta dokument snarast för mitt jobb, och ju tidigare skulle vara bättre.
Jag gav då nödvändig information
Jag betalade 600 £ i förskott.
Efter att jag betalat pengarna var jag stressad. Mycket instabil. Jag ville att processen skulle sluta snabbare. Det var som fan.
Fyra dagar senare kontaktades jag av Sodsai och sa att mitt körkort var klart för användning.
Wow!! det var som att adrenalinsekretion slutligen slutade.
Nästa dag fick jag ett samtal från DHL för att bekräfta att det fanns ett paket för mig och jag fick omedelbart ett spårningsnummer.

För att säga sanningen trodde jag inte så mycket på den här historien om att köpa körkort online.
Jag bestämde mig bara för att prova.
Jag fick paketet och inuti var en bok. Jag öppnade boken och såg mitt körkort.
Det var riktigt! och körkortet var hur jag ville. Med den information jag begärde. Redo för användning!!!
Eftersom jag gick online för att kontrollera mina poäng och jag insåg att jag hade tillräckligt med poäng för att köra de kommande tio åren och förnya mitt körkort om det löpte ut.
Det verkade omöjligt, men licensen på riktigt resulterade i mitt namn.
Jag skickade 700 pund till killen istället för 600, för jag var så glad !!
Nu fick jag ett härkomstjobb med hjälp av Sodsai och dra nytta av det.
Vad jag förstod är att du måste ha självförtroende för andra för att lyckas i livet. Jag litade på mig själv och litade på mina handlingar, jag hoppas att min erfarenhet inspirerar många läsare.

www.buydocsonline247.com
Svara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att skriva inlägg
Du får inte skriva nytt inlägg
Du får inte besvara inlägg
Du får inte bifoga filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Gå direkt till;

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Visste du att du kan få körkort online? atonybrown Motioner, årsredovisning, årsstämma, extrastämma 0 2020-12-18 17:26
Hur jag köpte mitt körkort online från (www.buydocsonline247.com) atonybrown Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF 0 2020-12-18 17:25
Visste du att du kan få körkort online? atonybrown Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF 0 2020-12-18 14:15
Hur jag köpte mitt körkort online från (www.buydocsonline247.com) atonybrown Senaste Nytt 0 2020-12-18 14:12

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:33.

vBuletin® Version 3.6.8 Copyright ©2000 - 2021.
Allt om bostadsrätt - Sveriges största sajt om bostadsrätter - Köpa bostadsrätt privat utan mäklare