|
Registrera | FAQ | Kalender ![]() |
Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Bostadsrättsforum ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nyheter Mer nyheter Webbradio |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Nu flockas kunskaparna som vet hur det ligger till http://www.di.se/artiklar/2012/11/13...tt-an-italien/
Och det är klart om man räknar på Görans sätt. Fast visst är det underligt att ingen i Italien har något bolån. Göran bakar iallafall inte in dom i Italens skuld. Jag ska inte raljera, jag tror också att vi har en väl uppblåst bobubbla i Sverige som politikerna i regeringen försöker skjuta framför sig. Det kommer att dela BRF marknaden i fler delar framöver. Från goda till konkursmässiga BRFr. Många tragedier o s v. det är som vanligt. Men det blir tufft för alla är jag rädd. Det kommer att visa sig vilka, som Haralds förening t ex. klarar sig bättre och andra ofta nybyggda, som kommer att gå på knäna. Lägg arbetsbrist på det. Vilken soppa.
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Att tolka en årsredovisning - Årsredovisning HSB Brf Näset Höllviken, Claes Caroli | Admin | Motioner, årsredovisning, årsstämma, extrastämma | 12 | 2011-05-12 18:37 |
Hur tolka en motion... | tractors | Motioner, årsredovisning, årsstämma, extrastämma | 1 | 2011-03-07 11:36 |
Tolka ÅRL, hjälp önskas | kluringen | Administration, förvaltning - Upphandling & Anbud - Ekonomi | 18 | 2011-02-03 15:13 |
Stadgar för brf, hur tolka? | Kjell Olsson | Styrelse - arvode, styrelseprotokoll, arbetsordning, revisorer | 4 | 2009-10-28 09:27 |