|
Registrera | FAQ | Kalender ![]() |
Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Badrum/badrumsrenovering, Stamrör/stamrörsbyte, Rör/ledningar Vatten, avlopp, golvbrunn, relining/partiellt, våtrum/kök, ballofixer, handdukstork, termostat, element/radiatorer, ventilation, mögel, vattenskada/fuktskada, brand/checklista, ombyggnad/renovering, yt- och tätskikt, skadestånd, försäkringsregler/självrisk/åldersavdrag ![]() |
Nyheter Mer nyheter Webbradio |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Vi har fått information från styrelsen att lägenheterna ska vara tillgängliga under 2 + 1 vecka mellan 08.00 - 17.00. Jag har bett att få "körchemat" men enbart fått svaret att det bara är att vara hemma. (jobbar inte längre)
Är det rimligt att vara stand by hela dagarna utan att ha en susning när de dyker upp? Nu känns det inte alls bra eftersom jag både vill duscha, kunna gå på toa, använda tvättstugan plus att jag har både läkare- och sjukhusbesök i faggorna. Som tidigare, Väldigt Tacksam för svar ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Det är väl bara att ge dem en nyckel?
|
|
|||
|
|||
![]() Om styrelsen är ovillig att hjälpa dig och du vill ha mer information om planeringen kan du ju alltid fråga hantverkarna direkt. Om inte förr så borde du kunna se vilka hantverkare som dyker upp för att utföra jobbet första dagen som arbetet ska påbörjas. De vill ju också lösa detta smidigt så ni kan säkert komma överens om något.
|
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Tillgång till styrelseprotokoll i brf | Einar | Styrelse - arvode, styrelseprotokoll, arbetsordning, revisorer | 29 | 2018-07-14 00:47 |
Tillgång till förvaltares avtal med föreningen | Magica | Bostadsrättsforum | 5 | 2013-01-15 15:17 |
Tillgång till styrelseprotokoll - störningar | KIM | Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF | 8 | 2009-04-01 20:42 |