|
Registrera | FAQ | Kalender ![]() |
Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Styrelse - arvode, styrelseprotokoll, arbetsordning, revisorer Konstituering, ordförande, sekreterare, studieorganisatör, ledamöter, suppleant, reservationer, styrelsemöten, maktmissbruk, vicevärd & vaktmästare, anställda ![]() |
Nyheter Mer nyheter Webbradio |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Vår ordförande blev vald på två år vid senaste föreningsstämman. Jag vill inte ha honom kvar efter nästa års stämma. Vad har jag för alternativ för att få honom avsatt? Är det enda alternativet att inte bevilja styrelsen ansvarsfrihet för att göra en markering? Han hetsar upp andra medlemmar mot mig med sina informationsbrev. Han ger mig skulden för styrelsens försumlighet. På grund av detta får jag utstå trakasserier.
|
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Lögner av Claes Caroli, styrelseordförande HSB Malmö | Admin | Bostadsorganisationerna HSB, Riksbyggen, SBC - Fullmäktige | 16 | 2012-06-23 13:08 |
HSB Malmös styrelseordförande självutnämnd i Arne Axrups stipendiefond? | Admin | Bostadsorganisationerna HSB, Riksbyggen, SBC - Fullmäktige | 26 | 2012-06-09 00:07 |
Valberedningen och styrelseordförande | Loellan | Motioner, årsredovisning, årsstämma, extrastämma | 4 | 2011-10-09 12:26 |
Avsätta en brf-styrelse? | Deadlund | Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF | 6 | 2010-06-01 10:53 |
HSB Malmö - Ny styrelseordförande! | Admin | Bostadsorganisationerna HSB, Riksbyggen, SBC - Fullmäktige | 0 | 2008-03-27 00:25 |