|
Registrera | FAQ | Kalender ![]() |
Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Styrelse - arvode, styrelseprotokoll, arbetsordning, revisorer Konstituering, ordförande, sekreterare, studieorganisatör, ledamöter, suppleant, reservationer, styrelsemöten, maktmissbruk, vicevärd & vaktmästare, anställda ![]() |
Fler nyheter Mer nyheter Webbradio |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Lämna ut försäljningspris till medlem?
Jag sitter som kassör i en liten brf. Jag har fått förfrågan från en medlem om vad de senaste andelarna sålts för. - Har jag rätt att lämna ut detta? - Har jag skyldighet att lämna ut detta? Senast redigerad av Admin: 2012-03-14 klockan 10:55. |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begära ordet på stämma för att konfrontera styrelsen? | Lego | Motioner, årsredovisning, årsstämma, extrastämma | 21 | 2011-12-08 12:26 |
Balkongrenovering i brf - informationsplikt från styrelsen? | Bali | Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF | 7 | 2011-05-25 19:39 |
Information från styrelsen | Trötter | Styrelse - arvode, styrelseprotokoll, arbetsordning, revisorer | 5 | 2010-05-08 18:39 |
Delgivning av dokument till styrelsen | plattipus | Styrelse - arvode, styrelseprotokoll, arbetsordning, revisorer | 1 | 2010-04-08 03:18 |
Vad ingår i löpande information från styrelsen i en brf? | FRÅGVIS SÖKER SVAR | Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF | 5 | 2009-08-24 21:24 |