handdator

Visa fullständig version : Mitt ämne bort

Kratten
2011-09-11, 10:58
Hej, jag la in ett ämne här i detta forum för första gången. Jag fick meddelande om att det kommit in. Men nu ser jag att det är borta. Det handlade om enfas och trefas. Har ni tagit bort det inlägget?
Jag spenderade en hel del tid med att skriva inlägget.
:12:

Härefter har jag skrivit i en annan tråd. Ska inte den tråden komma först, med senaste svar, då man svarar på tråden?

Lännqvist
2011-09-11, 23:35
Hej, jag la in ett ämne här i detta forum för första gången. Jag fick meddelande om att det kommit in. Men nu ser jag att det är borta. Det handlade om enfas och trefas. Har ni tagit bort det inlägget?
Jag spenderade en hel del tid med att skriva inlägget.
:12:

Härefter har jag skrivit i en annan tråd. Ska inte den tråden komma först, med senaste svar, då man svarar på tråden?
Vart ditt ursprungliga ämne tagit vägen vet jag inte, men jag hade i alla fall inga problem att hitta tråden som redan handlade om ansvaret för elledningar (http://hotpot.se/php/vb/showthread.php?t=8733&p=30604).

Admin
2011-09-12, 10:30
Jag kan tillägga att inga inlägg försvinner (mer än om de bryter mot det lilla regelverket på ett par meningar som gäller för forumet). Någonsin.

Trådar visas i kronologisk ordning (eller i annan ordning om man själv ändrat visningsordning).

Samma sak med inlägg i trådar.

Tänk på att forumet består av flera delforum, och trådar/inlägg visas i det delforum där man skrivit (om inte administratören strukturerat om detta).

Varje forumanvändare kan lista alla trådar/inlägg där man skrivit genom att gå till sin profil.