handdator

Visa fullständig version : Länktips till er

fastighetskontroll.se
2009-10-27, 20:04
Hej,

Vill förmedla ett länktips, får man inte göra detta så ber jag om ursäkt och då kan ni ta bort inlägget.

Vill tipsa om en sida som är skapad för att underlätta administrationen av en /flera fastighet(er). Det är en gratis webbapplikation med de funktioner som finns i dagsläget. Programmet är uppbyggt med behörigheter så att styrelsen/fastighetsägaren har alla funktioner, sedan kan man välja att skapa användarkonto till fastighetsskötare, då har han en egen portal där endast visa funktioner tilldelas. Ni kan även välja att ge era hyresgäster ett användarkonto, där kan dem göra felanmälan och se kontaktinformation till fastighetsskötaren.

Skaparen jobbar själv med fastigheter och varit medlem i styrelse för bostadsrättsförening. Funktionerna är bra som en grund och kan samla all data om fastigheten på ett och samma ställe.

För mer information kan ni registrera er, vid registrering blir man tilldelad roll som fastighetsägare och får därmed tillgång till manulen som beskriver hur man använder fko-brf och kan börja lägga till data till sin fastighet.

Saxar senaste nyheten från sidan www.fastighetskontroll.se :

"I helgen sön 25/10-2009 släppte jag en ny version av fastighetskontroll - online [FkO]. Denna version är nerbantad för att fylla funktionerna som krävs för en bostadsrättsförening eller fastighetsägare med ett antal fastigheter.

Vid intresse kommer fler funktioner till att tillkomma samt att några av funktionerna som finns idag kommer till att vidareutvecklas. Jag hoppas självklart att det finns intresse för FkO-Brf och att ni som hittat till sidan hjälper till att sprida sidan till folk som kan vara intresserade.

Har ni tips på var man kan annonsera eller göra reklam för sidan så skicka gärna ett mail till mig. Stort nöje och skulle ni ha några frågor är det bara till att skicka ett mail så får ni svar inom 24h."