Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php on line 50

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php:50) in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/header.php on line 31

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php:50) in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/header.php on line 32

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php:50) in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/header.php on line 33

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php:50) in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/header.php on line 34
Bredbandsforum / chello

Bredbandsforum

Allt om bredband och operatörer samt IP-telefoni och webbhotell !
Alla kan läsa i detta forum, men för att skriva måste du först göra en snabb och enkel registrering.

Du är inte inloggad.

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/parser.php on line 360

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/parser.php on line 361

#1 2005-07-08 18:57:54

Bucko
Medlem
Registerad: 2005-07-08

chello

Ett varningsfinger för Chello...

Jag kan bara dela med mig av mina erfarenheter med chello:

Långa väntetider vid fel / avbrott, för mig har det inneburit att jag till slut (nu) valt att koppla in Telia fast
lina + adsl pga att saker och ting inte fungerar som det ska.

Har haft chello+ och upplevde stora störningar i upphastighet (fungerar ibland inte alls). Beskedet jag får av
chello är att ett teknikerbesök kan bokas in, väntetiden för detta blir i mitt fall 12 dagar!, lägg då till 9 - 10
dagar innan inbokningen då jag flertalet gånger ringt support och felanmält. Så i mitt fall har jag varit utan
internet / ip-telefon i snart 22 dagar. Men nu byter jag leverantör, förhoppningsvis blir man bättre behandlad nu,
jag kan iaf inte tänka mig nått sämre än chello.

Det jag skriver om är mitt senaste ärende, har haft en del andra avbrott och väntetiden för teknikerjusteringar
har även då varit helt oacceptabla.

Om det beror på chellos kassa utrustning i mitt område låter jag vara osagt.
Att vara kund hos chello har varit ett heltidsjobb för mig med alla telefonsamtal mm...

Detta är min erfarenhet...

Sidfot

Startsida
© Copyright 2002–2005