Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php on line 50

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php:50) in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/header.php on line 31

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php:50) in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/header.php on line 32

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php:50) in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/header.php on line 33

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php:50) in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/header.php on line 34
Bredbandsforum / Telia

Bredbandsforum

Allt om bredband och operatörer samt IP-telefoni och webbhotell !
Alla kan läsa i detta forum, men för att skriva måste du först göra en snabb och enkel registrering.

Du är inte inloggad.

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/parser.php on line 360

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/parser.php on line 361

#1 2005-04-13 19:31:22

pasp
Ny medlem
Registerad: 2005-04-13

Telia

Hej har telia 8mb att spela på nätet är nästan omöjligt får pingspikar nästan exakt varje minut på upp till 400 i ping dygnet runt vilket varar mellan 3 till 5 sec + lite pingspikar då och då, har varit i kontakt med telia åtskilliga gånger men får bara till svar att det ej är något fel på linan, det som förbryllar mig mest är att det är på samma acesspunkt tredje hoppet från mig hela tiden, jag använder ping plotter att testa med .
Vore trevligt om det är någon som kan ge mig ett svar på vad det kan vara hos telia som ställer till det .
IPnr till mitt problem är : 213.65.164.240
EX:(7 ms  160 ms   13 ms  211 ms  100 ms  201 ms    8 ms )
MVH/peter

Sidfot

Startsida
© Copyright 2002–2005