Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php on line 50

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/common.php:50) in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/header.php on line 31
Bredbandsforum / ComHem - vÄgar inte klaga! (av Leffe)

Bredbandsforum

Allt om bredband och operatörer samt IP-telefoni och webbhotell !
Alla kan läsa i detta forum, men för att skriva mćste du först göra en snabb och enkel registrering.

Du är inte inloggad.

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hotpot.se/public_html/php/forum/include/parser.php on line 360

#1 2005-04-23 08:06:07

Admin
Administrator
Frćn: Malmö
Registerad: 2005-03-22
Webbsida

ComHem - vÄgar inte klaga! (av Leffe)

Jag flyttar över nĂ„gra av inlĂ€ggen (som jag finner intressanta för fler att ta del av) frĂ„n mitt gamla forum, och nedanstĂ„ende text Ă€r ett av dessa inlĂ€gg.  //Admin

Varför utgÄr Comhems kundtjÀnst att det Àr SBS, skit bakom spakarna, nÀr man ringer och klagar pÄ att man inte kommer ut pÄ nÀtet. Jag har hÄllit pÄ med elektronik i över 40 Är och vet nÀr det saknas signal till modemet frÄn kabelnÀtet. Eftersom jag Àven har TV i dom dÀr 3 hÄlen som varierar i bild och ljudkvalitet frÄn dag till dag, sÄ kan jag dra slutsatsen att Comhem kör pÄ sÄ lÀnge det gÄr med sina gamla transpondrar i nÀtet. Skit i nÀtet med andra ord! Sedan Àr det ju tyvÀrr sÄ att folk i allmÀnhet inte törs klaga, eftersom man gÄng efter annan blir upplyst av kundtjÀnsten att man fÄr betala sjÀlv om man har fel pÄ sin egen utrustning. Kan ingen röja upp i bredbandsdjungeln och sÀtta stopp för alla dryga bredbandslöften frÄn operatörerna!

Forum för alla i bostadsrĂ€tt:  http://hotpot.se/forum
Sveriges största forum om bostadsrÀtter!!!

Sidfot

Startsida
© Copyright 2002–2005