Bredbandsforum

Allt om bredband och operatörer samt IP-telefoni och webbhotell !
Alla kan läsa i detta forum, men för att skriva måste du först göra en snabb och enkel registrering.

Du är inte inloggad.

#1 2005-04-20 22:38:21

Admin
Administrator
Från: Malmö
Registerad: 2005-03-22
Webbsida

Telia lämnar ej ut info om avstånd (inskickat av Tom)

Jag flyttar över några av de mail jag fått (som jag finner intressanta för fler att ta del av) till detta forum, och nedanstående text är ett av dessa mail //Admin

Vill bara tacka för en kanon sida som hjälpt mig vid val av bredband och bredbands telefoni.
sen vill ja bara tilläga vilka idioter telia sonera företaget är, dom gräver sin egen grav nu.
Droppen som fick bägaren att rinna över va när ja nyss ringde till telia och  fråga hur långt jag befann mig från telestationen för att få veta vilken "fart" ja skulle kunna få på mitt bredband.
till svar fick jag:
Att det är inget vi lämnar ut..
Endast om jag lämnar in en beställning på teliasbredband så kan jag möjlitvis få veta, för annars så kan du ju byta bredbands leverantör och det gynnar ju inte oss!
då påpeka jag att jag har redan erat 0,5 adsl och ringer med er hjälpte inte att få reda på min fråga?
så nu blir det byte av både bredband och telefonen kommer att beställa bredbandtelefoni hos något annat bolag en telia, för jag tänker inte sponsra Tela med ett ruttet öre mer !!

//Tom

Forum för alla i bostadsrätt:  http://hotpot.se/forum
Sveriges största forum om bostadsrätter!!!

Sidfot

Startsida
© Copyright 2002–2005